środa, 12 września 2012

LPS, które dostałam na urodziny. XD

Hi.

Tak jak już pisałam w poprzedniej notce, 10 miałam urodziny, na które dostałam głównie LPS.
Zdjęcia nie są moje, gdyż nie chce mi się ich przegrywać XD

Więc tak:






Kotki trojaczki. W rzeczywistości są ładniejsze niż na zdjęciu.

Zaczynam od żółtego kotka:
Kicia, Lexi i Mania.

Są to siostry, króre nie lubią się nawzajem, ciągle się kłócą i przezywają. Każda ma 6 lat i uczęszczają do miejscowego przedszkola. Lexi ma brokatową kokardkę i dlatego uważa, że jest najlepsza i najładniejsza z całej trójki.





Dog Niemiecki z pocztówki. Azar.

Jest odważny, nigdy się nie poddaje i lubi długodystansowe biegi. W mieście ma wujka, który jest królem. Sam Azar nie uważa się za członka rodziny królewskiej.







Fajny podwieczorek. Aww.. ta nazwa mnie rozwala. XD

Od króliczka: Sabrina, Velvet, Melody.





Littlest Pet Shop Dookoła Świata lub też Z Całego Świata.
 
Pies (Jack Russel Terrier): Figa
Koń: Soup
Krab: Hermit
Królik: Spring
Pies (Bernardyn): Frezzy
Lew: Aslan lub Lion
Kangur: Grosik
Kot: Nilsa (kto powiedział, że Nilsa to tylko musi być jamnik?)
Konik Morski: Vanessa
Gołąb: Ekwador
Bóbr: Bodzio
Mors: Ice
 
 
 
 
 
Oraz ostatni....
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Ale wcale nie najgorszy....
 
 
 
 
 
 
 
 
A nawet najlepszy...
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Moje największe marzenie *.*
 
Jednak nie wszystkie mają imiona. Nie wiem jakie im nadać. D; Pomóżcie.
 
 
 
Imiona mają tylko:
 
Owczarek niemiecki: Sparky
 
Ryba: Shel
 
Pies obok owczarka pod szynszylą: Scarlet. Na Nicole jest napisane, że to Llasa Dog.
 
 
 
____________________
 
 
 
 
 
 
Widzieliście to kiedykolwiek? Hah.. Ja pierwszy raz. XD
 
 
Meow Manor rules!
 
Meow, meow, meow.
 
 
Oglądam ósmy raz i nie mogę z końca: miał, miał miał, miał, miał, miał, miał, miał... Ahh. Cała ja. XD
 
 
 
 
Narka..

2 komentarze:

  1. Ja na urodziny dostałam LPS Dookoła świata. ^^ Super zestawik. Ale aż tylu LPS-ów na urodziny nigdy bym nie dostała.
    Króliczka nazwij Pusia albo Tysia. :)

    OdpowiedzUsuń