piątek, 31 sierpnia 2012

Ask Króliś.

Dobry wieczór ; D

Sorry, że piszę tak późno, ale dzisiaj miałam taki jakiś dzień...

Ok. więc postanowiłam zrobić moje pierwsze Ask. 




A więc to jest Króliś. Mój pierwszy LPS. Ma dwadzieścia parę lat, czerwony magnes oraz numer #95. Gdyby nie on nie miałabym teraz tych stu-dziewięćdziesięciu-kilku Petków.


Jutro będą odpowiedzi do Ask.
Śmiało zadawajcie pytania do Królisia.

Ciekawostka: Chciałam mu już kilka razy zmienić imię na np. Rozmarynek, Ludek, ale jednak imię Króliś 'nosi' od rozpakowania więc choćby miał na imię Pan Puszek Słodziuszek nie zmieniłabym go. Zrozumieliście? Ja niezbyt ^^


_________


A tak z innej beczki. Dzisiaj przyszły moje nowe długie trampki.
Na nodze wyglądają tak:















Tu akurat do czarnych legginsów ^^
Na wysokość mają 30 cm. Kupione na Allegro. Super wygodne.


Wiem, że to o butach to was mało obchodzi, ale przecież można się pochwalić. : D



Narka.









4 komentarze:

  1. 1.Lubisz marchewki?
    2.Podoba Ci się Twoje imię?
    3.Ilu masz przyjaciół?
    4.Co sądzisz o Blythe?
    5.Podobaja Ci się nowe LPS?
    6.Ile znasz jeszcze krolików z Twojego miasta?
    -----------------------
    about-lps.blogspot.com - NN :D

    OdpowiedzUsuń
  2. 1. Ulubiona potrawa?
    2. Kto jest Twoim najlepszym przyjacielem?
    3. Fajnie jest być pierwszym LPS-em w kolekcji Twojej pani?
    4. Podobają Ci się Twoje kolorki?
    5. Ulubiony kolor?
    ###
    Fajne buty. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Pff właśnie ja wciąż nie mam butów do chodzenia po szkole. XDD
    ---
    1. Królisiu, przecież ty jesteś zającem. :< Czemu nie Zajączek? XD
    2. Jak się czujesz jako pierwszy LPS?
    3. Jesteś dumny z tego że jesteś z pierwszej serii?
    4. Jeździsz na łyżwach?
    5. Kupujesz w zimie specjalne ocieplacze na uszy? xDDD

    OdpowiedzUsuń
  4. 1. Jakie książki lubisz?
    2. Masz dziewczynę?
    3 Co lubisz jeść?
    4. Masz jakieś ubranka?
    5. Ile masz królikowych znajomych?
    -----------
    Fajne buty! Ja mam do szkoły niskie, jasnoróżowe trampki.
    -----------------------------------------------------
    http://only-lps.blogspot.com/ <----zapraszam na nn!

    OdpowiedzUsuń