sobota, 18 sierpnia 2012

Nowości.

Hello.

Właśnie przeglądałam sobie stronę littlestpetshop.com gdy nagle natknęłam się na takie coś.



LITTLEST PET SHOP WALKABLES Dancing Pets Dancing Bat


Nowy Walkables. Wygląda na to, że teraz już nie chodzi, ale... tańczy. Ma już nowe logo.



LITTLEST PET SHOP WALKABLES Dancing Pets Dancing Dog


Kolejny to tańczący pies. Słodki. Jak by taką figurkę zrobili...





LITTLEST PET SHOP WALKABLES Dancing Pets Dancing Cat


Nawet kot już jest.


Z tych wszystkich to chyba piesek najlepszy. Kot ma włosy.. Ehh... Hasbro mnie dobija...



Znalazłam też duży domek dla LPS Teensies.


LITTLEST PET SHOP TEENSIES LPS TEENSIE TWIRL WORLD Playset


LITTLEST PET SHOP TEENSIES LPS TEENSIES Super Pack
Oraz... Super Pack.


I to chyba by było na tyle..

Nie wiem czy dwa ostatnie zestawy są nowe, ale nigdy wcześniej ich nie widziałam.
Jeżeli ktoś na swoim blogu pisał już o tańczących walkablesach i myśli, że skopiowałam pomysł to się myli. Ja na żadnym blogu o LPS, które czytam nie widziałam tych 'figurek'.


Narka.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz