środa, 8 sierpnia 2012

Moje figurki Extreme Pets.

Hello.
Więc skoro jestem tu nowa powoli będę was zapoznawać z moimi figurkami. Nie mam zamiaru tego robić w nudny sposób, ponieważ wtedy nikt by nie czytał mojego bloga.
Więc bez przynudzania zaczynamy.


Mój pierwszy Extreme Pets to gąsiennica Rysa. Imię wzięłam z książki Atramentowe Serce i je trochę przekształciłam. W książce była Resa, a ja wymyśliłam Rysa i się przyjęło. Rysa ma 18 lat i uczęszcza do liceum. : D Została zakupiona na Allegro. Używana.



Moim drugim Extreme Pets był nietoperz Tatoo (czyt. Tatuu). Imię wymyśliłam na poczekaniu. Tatoo też ma 18 lat i tak samo jak Rysa chodzi do liceum. Kupiona na Ebay-u. Nowa.



Moim trzecim i ostatnim Extreme Pets jest bigielka (chyba) Lilana. Lilana tez ma 18 lat i też chodzi do liceum. Co za ironia losu... Kupiona na Allegro. Używana.



To moje wszystkie LPS Extreme Pets. Żadne imię nie zostało zgapione. Ja staram się nie kopiować imion, najwyżej czasem jak już naprawdę nie mam co wymyśleć.

Jutro prawdopodobnie sesja.


Narka.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz