sobota, 11 sierpnia 2012

Oceny mew.

Hello.
Więc to są moje pierwsze oceny.

















Haha.. Moja Mewka ^^

Oczy: 7/10  Niektóre naprasowane są ładne, ale tee...

Kolor: 9,5/10  Naturalna, ale ta narysowana grzywka.. blee..

Razem: 8/10  Niech ma..









Druga mewa.


Oczy: 5/10  W ogóle nie pasują.

Kolor: 9/10  Niezbyt naturalny, ale mi się podoba.

Razem: 6/10 





Jaka fajniutka : )

Oczy: 10/10  Ślicznie niebieskie.

Kolor: 100/10  Ten kwiatuszek śliczny.

Razem:  10/10  Jak narazie najlepsza. I co z tego, że nie naturalna.




Z tuby.

Oczy: 10/10  Błękitne jak niebo bez chmurki : D

Kolor: 10/10  Prawie naturalny.

Razem: 10/10




 
Taka fajna z BB?! O.o

Oczy: 7/10  Nie pasują.

Kolor: 9/10  Łapki mogłyby mieć kolor taki jak dziób, ale skoro z BB to i tak duży plus, że aż tyle kolorów.

Razem: 8/10  Kiedyś może jak znajdę to kupię.




Mew jest całkiem mało, bo tylko 5, ale według mnie i tak wszystkie lepsze od mojej.


Komentujcie.


Narka.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz