sobota, 25 sierpnia 2012

Sorry + oceny bullterrierów

Hej.

Przepraszam, że tak długo nie pisałam, ale po prostu nie miałam pomysłów na notki. Naprawdę jest mi wstyd, że nawet mi się nie chciało pomyśleć nad czymś co mogłabym napisać.
Postanowiłam zrobić oceny.








No więc to jest pierwsze bullek. Mój Amsti.

Oczy: 9/10  Takie.. W rzeczywistości są jaśniejsze.

Kolor: 10/10  Fajny.

Razem: 9,5/10  Ma czerwony magnesior. : D





Oczy: 9/10

Kolor: 10/10

Razem: 9,5/10  Moje osiemnaste marzenie. ; )





Oczy: 10/10  Nareszcie 10 na 10

Kolor: 10/10

Razem: 10/10  Dwudzieste czwarte marzenie. ; )




Hmm. Bullcie chyba teraz będą moją manią...

Oczy: 10/10

Kolor: 10/10  Sweet nosek. : D

Razem: 10/10  Dziewietnaste marzenie.




I moje jedenaste marzenie. Miałaby na imię Milka.

Oczy: 10/10

Kolor: 99/10  Muszę jeden punkt odjąć, bo jest nienaturalna.

Razem: 80/10  Dziwna ocena..

+


Ten z pamiętnika.

Może znajdę tylko jego zdjęcie.


Jest. Mój Azor.

Oczy: 10/10

Kolor: 10/10

Razem: 10/10

!!!

Ten, który jest na dwóch powyższych zdjęciach różni się od mojego Azora. 

Paczcie (błąd celowy):

 

Jeszcze raz ten z jakiejś strony.

I mój.Mój ma plamki na brzuszku, a ten wcześniejszy nie. Mój ma kszałty w oczkach, a ten wcześniejszy nie. Może mój to jakaś polska wersja, a tamten to wersja angielska?I to tyle.Narka.

3 komentarze:

  1. Jeżeli chodzi o tego siedzącego, to po prostu jeden jest ze starszej edycji a drugi nie. xD Ja mam 'Milkę'. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, wiem, że masz 'Milkę'. Twoją Jessy. ; )
      Uwielbiam Twoojego bloga. : D.


      Vilczósia.

      Usuń
  2. Ja mam dwa bule, fajna notka, zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń