niedziela, 12 sierpnia 2012

Sesja na dworze.

Siemka!
Dzisiaj sesja, którą już trochę obiecuję.



Twinni. Słońce tak fajnie padało jej na oczko. ; )




Tobby. W koszu z kwiatkami. Duuuże te kwiatki : )




Moja Suzy. Ehh. Jakie ona ma brzydkie oczy... Przynajmniej dmuchawiec ładnie wyszedł.




Nala. Wcześniej to była Plucha, ale zmieniłam jej imię. Wtedy to jeszcze była Plucha i właśnie dlatego siedzi w ziemi. xd..




Tutaj.. Lecimy od lewej od góry: Wolf i Szarik*. Teraz od lewej od dołu: Boondi i Nala. Wszyscy siedzą na drabince od trampoliny.




Lia. Fajniutko wyszła przy tej stokrotce.


I to wszystkie zdjęcia. Mam nadzieję, że się podobały.

I jeszcze wyjaśnienie:

Szarik* - On jest jednym z Petków, którym imię zgapiłam. Imię zostało zgapione z July, z blogu July-LPS . Mam nadzieję, że mi wybaczysz..

Komentujcie

Naraa.

2 komentarze:

  1. czego kopiujesz imiona od JollyJuly at u są imiona szarik i tobby

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tobby?! Tego nie zkopiowałam tylko sama wymyśliłam. I napisałam, że imię Szarik wzięłam od July.

      Usuń