środa, 29 sierpnia 2012

Moje Babies.

Elo.

We wczorajszej notce pokazywałam swoje brokatowe LPS. W tej chciałam pokazać swoje Babies LPS.




Foka Foczka. Mój pierwszy Babies.





Jelonek Deer.





Kaczuszka Kaczunia. : D (na Nicole nie ma zdjęcia.)





Kotek Kitty.





Unikatowa myszka Fuzzy, Talia.





Żółwik Sammy.





Słonik Różyczka.





Konik Sassy.





Świnka Morska Linny





Kurczaczek Lico.





Króliczek Lafy.


Oraz ostatni.




Panda Muffinka.




Troche ich jest ; )


Narka.


PS. Podawajcie w komentarzach pomysły na notki. Np. Ask lub jakieś opowiadanie.

3 komentarze:

  1. Maz śliczne Babies :), co do notki, to możesz zrobić jakiś poradnik, albo jakieś ocenki lub ask Vilczósia.
    ------------
    about-lps.blogspot.com - skomentujesz :)?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sory, ale jakoś nie mogę skomentować. Nie wiem dlaczego, ale jak chcę dodać komentarz to mi się komputer zwiesza. : /

      Usuń
  2. Wow dużo masz Babies. o.o Ja nie mam ani jednego. xDDD

    OdpowiedzUsuń