czwartek, 9 sierpnia 2012

Moje marzenia..

Hello.
Dzisiaj postanowiłam napisać o moich marzeniach związanych z LPS. Mam ich 10. To może zacznę od najmniejszego marzenia do największego.


10.


Safari. Te mini pocztówki są świetne. I ten kompas.



9.

W tym zestawie są świetne dodatki i zwierzaki, których nie mam.




8.

Tu zwierzak ze scenką. Po 1. : Fajna scenka. Po 2. : Fajny zwierzak, którego kształtu nie mam.




 
7.
Centrum handlowe. W tym zestawie są super dodatki i zwierzaki.


6.
Rampy, deskorolka, wrotki, chyba hulajnoga. Świetny jest ten zestaw.



5.

 

Trojaczki. Ten domek jest genialny, a ten pieski.. CUDO *.*




4.

 


Kolejne trojaczki. Według mnie ten złotawy kotek jest najsłodszy.



3.
Awww.. No ten Dog jest cudny. Może poproszę na urodziny.



2.

O! O to poproszę! Ta żyrafka.. < 3




A największym marzeniem jest...!




1.
Najfajniejszy z fajnych zestawów! Ten mrówkojad, ta szynszyla, ten dalmatyńczyk, ten owczarek niemiecki. *.* Śliczny ten zestaw!



Ok. To to by było na tyle z moich marzeń. Wiem, że miała być dzisiaj sesja, ale może będzie jutro.


Komentujcie.


Narka.

1 komentarz:

  1. Mam 5 - polecam. :D Ogółem fajne marzenie, o kilku z nich też śnię. :[

    OdpowiedzUsuń