czwartek, 16 sierpnia 2012

Liczenie + kilka fotek...

Hello!

Dzisiaj liczyłam swoje LPS. Wyszło, że mam ich 195. Z dwoma VIP-ami, myszką, która ma magnesy w łapkach i przypina się ją na lampkę, maleńkimi trzema małpkami i maleńkim chomiczkiem z temperówki LPS mam 202, ale ja do 'normalnych' LPS-ów zaliczam tylko figurki.

Tu zdjęcia wszystkich.





To są wszystkie figurki. Najdłuższy rząd to psy, obok po lewej króliki, a po prawej koty obok kotów krowa, byk, świnie i owieczka, obok konie, kozy, osioł i lama, obok gryzonie, obok ryby, obok różne, a ostatnie to foki i mors, ptaki tropikalne, oraz wilk, tygrys syberyjski, kogut i wydra. To niebieskie, to nie rozpakowany LPS #1, a te małe obok niebieskiego to wszystkie babies.





Jelonek i Pusia. Bardzo oryginalne imiona, wiem. ; )




Myszka na lampce.




Małpki po kliknięciu różowego guziczka, czyli tzw. po otworzeniu i wyjęciu z 'pokoików'.




Oraz chomik w temperówce. Jak się temperuje ołówek lub kredki to, to kółko, w którym jest chomik się kręci. Ahh odkrycie godne podziwu. ; )


I to tyle na dziś.

Naraa!


3 komentarze:

  1. Wow! Nie wiedziałam, że masz LPS-a nr #1! Gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ehh też bym chciała LPSa nr #1 XD Choć ja bym go odpakowała. :I Dużo LPS... *.* 202... Wow, dla mnie to nieosiągalne. O.o'

    OdpowiedzUsuń